Kundeservice
Besøksadresse: Brynsveien 14, 0667 Oslo
Postadresse: Postboks 6608 Etterstad, 0607 Oslo
Mediq er stolte av å kunne fortelle deg at vårt kundesenter består av over tyve godt kvalifiserte spesialister, deriblant sykepleiere og legesekretærer, som sitter klare til å ta imot din henvendelse.
Vår kundeservice har dedikerte sykepleiere med diagnoseansvar innen sår, ernæring, stomi, inkontinens og kateter. De kan raskt bistå deg i hva du måtte trenge. Vi har også detaljert kjennskap til din kontrakt, anbud, tilbud eller resept, noe som gjør det enkelt og trygt for deg å handle hos oss.
E-post: kundeservice.no@mediq.com
Telefon: 67 02 43 00
Kundeservice gjennomfører ukentlige opplæringsprogram på både nye og eksisterende produkter. Dette bistår til at alle på kundeservice alltid er oppdatert på det siste innen medisinsk forbruksmateriell.
Vi kan raskt veilede deg innen ønsket produkt/produktgruppe, slik at vi finner det produkt som best dekker behovet.
Bedriftskunde
- Sykehus
- Anbud
- Legekontor
- Industri/Bedrift
- Retail/førstehjelp
- Army
- Preparedness
Backoffice
Vårt backofficeteam sørger for rask responstid på din e-posthenvendelse, uansett årsak. Teamet har også ansvar for reklamasjonshåndtering, retur og oppfølging av særskilte kundebehov, samt har daglig kontakt med leger med hensyn til eksempelvis oppdatering av blåresepter.
På høyre side finner du informasjon om - og svar på - ofte stilte spørsmål som kan være til god hjelp for deg som bruker. Er det noe du ikke finner svar på, eller annen informasjon du savner – gi oss en tilbakemelding!
Skjemaer
Nye kunder - Kundeopplysninger
Informasjon
Standard salgs- og leveringbetingelser
Se vår brukermanual til nettbutikken her: